Druk i materiały reklamowe

W ofercie naszego studia graficznego znajdą Państwo propozycje na zaprojektowanie i stworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych

Ponadto projektujemy identyfikację wizualną w której skład wchodzą: logo, projekty i druk wizytówek, papieru firmowego, kopert, teczki ofertowej czy katalogu. Więcej o identyfikacji wizualnej i o Pakietach LOGO

"Wiele rzeczy małych stało się wielkimi tylko dzięki odpowiedniej reklamie"

Mark Twain

Firmowa wizytówka

Wizytówka Twojej firmy mówi bardzo wiele o niej samej

Zadbaj o każdy szczegół, by w jak najlepszy sposób przedstawić swoją firmę kontrahentom. Zapoznaj się z nasza ofertą na pakiet LOGO Standard – pakiet zawiera: 5 projektów graficznych logo, projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty DL, C4, C5

Sprawdź ofertę na firmową wizytówkę w Internecie, Mikro stronę, która przedstawi na start Twojego biznesu ofertę firmy: jej usługi , produkty i dane teleadresowe.

Poligrafia & DTP

Poligrafia jest to dziedzina techniki zajmująca się procesami wytwarzania i powielania druków. Sam proces wytwarzania druku składa się z kilku etapów

Pierwszym jest stworzenie tzw. publikacji druku. W naszym studiu graficznym tworzymy publikacje przy pomocy programów komputerowych przeznaczonych do tworzenia grafiki i składu DTP (ang. desktop publishing – publikowanie zza biurka, obecnie jest to przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Głownie pracujemy na programach Adobe: Photoshop, Illustrator, InDesign. Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i grafiki, fotografii ). Kolejnym etapem jest stworzenia formy drukowej za pomocą, której obraz przenoszony jest na podłoże drukowe. Następnym krokiem (drukarnia) przeniesienie farby drukarskiej za pomocą form drukowych na podłoże drukowe – druk w maszynie drukującej. Procesy introligatorskie, wykańczanie i oprawianie druków (podłożem drukowym jest każdy nośnik wydrukowanego obrazu. Może to być np: papier, tworzywa sztuczne, folie czy ceramika).

Oferta na projektowanie graficzne

Przygotowanie do druku firmowych materiałów reklamowych

Agencja Reklamowa Poznań Mantikora zaprojektuje i wydrukuje dla Państwa firmy: Ulotki, Plakaty, Foldery, Katalogi, Gazetki reklamowe, Reklama prasowa, Billboardy i banery, Zaproszenia i vouchery , Opakowania i etykiety, Kalendarze, Gadżety reklamowe

Realizacje

materiałów reklamowych

Agencja Reklamowa Kościan, ulotki, banery, reklama Kościan/ Strony internetowe Śrem, Agencja Reklamowa Śrem/ Agencja Reklamowa Leszno Strony www Leszno, reklama Leszno, Reklama Oborniki Wielkopolskie, strony internetowe, tworzenie Oborniki Wlkp.

Pomożemy zbudować wizerunek Twojej firmy i wyeksponować markę!

Dzisiaj by sprzedać swój towar, należy zaprezentować go jak największej ilości osób co pozwoli na zwiększenie sprzedaży. Rola reklamy jest nieoceniona. Dzięki niej, możemy poznać zupełnie nowy towar lub usługę

ulotki-2

Druk & Poligrafia

Druki firmowe

Druki firmowe to istotne elementy identyfikacji wizualnej Twojej FIRMY.
Postaw na dobre materiały firmowe i wzmocnij tym samym swój dział handlowy.

Druk & Poligrafia

Spójność wizualna Twojej firmy

Nowoczesne logo, interesujące materiały promocyjne, które w rzetelny sposób poinformują Twojego Klienta o ofercie firmy.  Reklama zewnętrzna, billbordy, banery  to kilka z obowiązkowych pozycji, które każda firma musi posiadać. Zadbaj o spójność przekazu swoich materiałów reklamowych.

ulotki-2c

Podstawowe terminy związane z poligrafią

Reklama dźwignią handlu! Wizytówki, ulotki, broszury, foldery reklamowe, katalogi, zaproszenia, roll-upy, banery reklamowe, itd. to tylko część dostępnych na rynku materiałów reklamowych, bez których dziś nie może obejść się żadna firma!

DRUK CYFROWY- najczęściej spotykana forma wydruku, jest to druk szybki oraz stosowany zazwyczaj w produkcji małych nakładów. Nie wymaga przygotowania matrycy drukarskiej (wykorzystuje plik produkcyjny), a wszystkie kolory drukowane są w jego przypadku równocześnie. Jest to dobre rozwiązanie przy pilnych zleceniach. Druk cyfrowy daje możliwość próbnego wydruku w celu sprawdzenia odcieni kolorów.

DRUK OFFSETOWY- ten rodzaj druku jest najlepszą technikę dla wydruków wysokonakładowych. Offset jest podstawową techniką druku, która wymaga więcej czasu niż druk cyfrowy. W przypadku druku offsetowego konieczne jest przygotowanie i naświetlenie matrycy. Ten rodzaj druku potrzebuje czasu, każdy kolor drukowany jest w jego przypadku osobno i dodatkowo wymaga wyschnięcia każdego przeciągnięcia. Druk offsetowy to najpopularniejsza i najbardziej ekonomiczna metoda druku, która wykorzystywana jest przy dużych nakładach.

CMYK – zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe[1] lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy). CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.

C cyjan (ang. cyan)
M magenta (ang. magenta)
Y żółty (ang. yellow)
K czarny (ang. black lub key colour)
Skrót CMYK powstał jako złożenie pierwszych liter angielskich nazw kolorów. Końcowa litera K może oznaczać albo literę ostatnią słowa black (czarny; ostatnią, ponieważ litera B jest skrótem jednego z podstawowych kolorów w analogicznym skrócie RGB)[2] bądź skrót key colour (kolor kluczowy).
źródło:https://pl.wikipedia.org

PANTONE

Pantone (Color) Matching System (PMS) to system identyfikacji kolorów opracowany przez firmę Pantone inc. z USA.

Kolory oznaczane są numerem (np. 2352) z oznaczeniami dodatkowymi takimi jak fluorescencja, metaliczność itp. Podstawowa skala opisuje 1761 kolorów. Powstają one przez zmieszanie 18 pigmentów (w tym białego i czarnego). Stąd ich odwzorowanie na skalach CMYK i RGB nie jest oczywiste.

W 2001 roku opracowano Pantone Goe System, w którym kolorom w skali Pantone przypisano ich odpowiedniki w skalach RGB i Lab.
źródło:https://pl.wikipedia.org

SPADY- Spad drukarski – obszar druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznej publikacji. Spad gwarantuje, że obszar druku będzie dochodził do samej krawędzi po przycięciu arkusza. Wielkość spadu dochodzi do 5 mm.
źródło:https://pl.wikipedia.org

Przewiń do góry